VERZENDEN EN RETOUREN

Hier vind je alle informatie die je zoekt over het verzenden van jouw bestelling en hoe je je bestelling kunt retouneren als de bestelling niet is zoals je gewenst had. Denk jij dat er toch nog een vraag of antwoord mist, stuur dan een mailtje via het contactformulier. Dan probeer ik je zo snel mogelijk te helpen.

Jouw bestelling word altijd gratis verzonden! Alleen bij eventuele speciaal aangevraagde bestellingen met grotere aantallen zal ik soms een bedrag in rekening brengen, maar hier zal ik je uiteraard eerst over informeren.

Ik probeer zo duurzaam mogelijk alle bestellingen te verzenden. Daarom gebruik ik gerecyclede dozen en papieren tape. Zo kun jij dit ook weer makkelijk recyclen door gewoon weer bij het papier te leggen. Geen last ook van plastic tape dat je niet los krijgt of weer apart moet recyclen.

Ik gebruik ook geen opvulmateriaal in de dozen, maar ik probeer de juiste doos uit te zoeken voor de bestelling. Dit zorgt er voor dat er weinig extra ruimte is in de doos en het geen opvulmateriaal nodig heeft.

En ook niet onbelangrijk, ik breng alle bestellingen met de fiets naar het postkantoor. Dan fiets ik liever wat vaker heen en weer, dan dat ik elke keer de auto moet pakken. Scheelt weer wat uitstoot van de auto!

Uiteraard kun je je bestelling omruilen, omdat je bijvoorbeeld de verkeerde maat hebt besteld. Om je bestelling om te ruilen, stuur je een berichtje via het retourformulier. Op deze pagina staat ook meer informatie over het hele omruil proces.

Uiteraard kun je je bestelling ook retouneren. Om je bestelling om te retouneren, stuur je een berichtje via het retourformulier. Op deze pagina staat ook meer informatie over het hele proces.

Nee, dat kan helaas niet. Als je eenmaal het product hebt aangeschaft kan ik niet achterhalen of je dit al hebt gedownload en gebruikt. Hierdoor is het lastig om deze producten te laten retouneren. Als je echt een probleem hebt met een digitale bestelling kun je contact met mij opnemen via het contactformulier. Dan lossen we het probleem samen op.

De meeste bestellingen zijn brievenbuspakketjes, deze zullen dus gewoon zo snel mogelijk bij jou door de brievenbus worden afgeleverd. Heb je nou iets meer besteld en word dit een pakketje? Dan wordt jouw bestelling standaard 2 keer bij jou thuis aangeboden. Ben je niet thuis allebei de keren? Dan kan het zijn dat hij bij de buren wordt afgeleverd óf hij wordt doorgestuurd naar een afhaallokatie. Als je dan na 2 weken je pakket nog niet hebt opgehaald, wordt hij weer teruggestuurd naar MOMOKOstudio. Wil je je pakket toch graag hebben? Dan zal ik bij het verzenden van je pakket wel kosten in rekening brengen. De kosten voor Nederland zijn €3,80 of € 5,85 zijn en voor België €8,75.

Ja, dat kan! Na dat ik jouw bestelling heb verzonden, krijg je spoedig een e-mail met de track and trace code. Het kan een paar uur duren voordat alle gegevens zichtbaar zijn.

Nee, je kunt je bestelling helaas niet ophalen.

Meer vragen? Stuur een berichtje via het contactformulier op de contact pagina.